Connect with us

ACTUAL

Angajatul SGA Gorj, mort la o zi după vaccinare, imunizat cu doze din lotul AstraZeneca cu probleme

Publicat

în

Apar informații de ultim moment cu privire la moartea bărbatului din Târgu Jiu, la o zi după vaccinare. În urma controlului medical, victima nu a reieșit că ar avea alte boli, astfel că vaccinarea nu a constituit un pericol pentru sănătate. În urma neregulilor apărute cu lotul ABV2856 al vaccinului AstraZeneca, Italia a suspendat imunizarea cu acest ser. Din păcate, bărbatul din Târgu-Jiu ar fi fost vaccinat cu ser din același lot, scrie impact.ro.

În ziua de 28 februarie, un angajat al Sistemulului de Gospodarire a Apelor Gorj, a mers să se vaccineze. Potrivit vârstei sale, bărbatul a fost vaccinat cu ser produs de AstraZeneca. Timp de 15 minute, pacientul a rămas sub supravegherea postvaccinală a medicilor pentru a urmări posibile reacții adverse. În absența acestora, bărbatul a plecat acasă.

Din păcate, a doua zi, pe data de 1 Martie, bărbatul a suferit un stop cardio-respirator. A fost nevoia de intervenția urgentă a unui echipaj medical de pe Ambulanță.

După mai multe zeci de minute în care i s-au efectuat manevre de resuscitare, Ion Barbu a dat semne de revenire, fiind dus la Unitatea Primiri Urgențe pentru investigații. La nici 12 ore, victima a suferit un alt infarct, care i-a fost fatal de această dată.

Potrivit unor surse Antena3, s-a aflat că Ion Barbu ar fi fost imunizat cu doze din lotul ABV2856 produs de AstraZeneca și suspendat în Italia. Potrivit autorităților europene, mai mulți pacienți vaccinați din acest lot au suferit fenomene trombotice, mai exact, au dezvoltat cheaguri de sânge cu risc de pericol.

Ce s-a constatat după decesul bărbatului

În urma decesului său, Comitetul Naţional de Coordonare a Activităţilor privind Vaccinarea împotriva Covid a făcut câteva precizări cu privire la investigațiile medicale realizate în cazul bărbatului de 47 de ani, reieșind că s-au descoperit “modificări caracteristice unui infarct miocardic acut întins”, potrivit sursei citate.

“După administrarea dozei de vaccin, conform procedurii, bărbatul a rămas în spaţiul de supraveghere postvaccinală timp de 15 minute, fără a prezenta modificări ale stării de sănătate, ulterior părăsind centrul de vaccinare.

A doua zi, pe 1 martie a.c., în jurul orei 8,00, în timp ce se afla la serviciu, persoana a suferit un stop cardio-respirator, situaţie care a impus solicitarea unui echipaj de prim-ajutor de la Ambulanţă.

Persoanei i s-au aplicat manevrele de resuscitare atât în ambulanţă, cât şi în unitatea de primiri urgenţe a Spitalului Judeţean de Urgenţă (SJU) Târgu Jiu, iar în seara aceleaşi zile, în jurul orei 21.00, s-a declarat decesul pacientului. Investigaţiile medicale efectuate în cadrul Secţiei Anestezie – Terapie Intensivă din SJU Târgu Jiu au evidenţiat modificări caracteristice unui infarct miocardic acut întins.

Oprirea bruscă a fluxului arterial la nivelul mușchiului inimii nu se regăsește între reacțiile adverse din prospectul serului AstraZeneca”, a transmis CNCAV.

 

Print Friendly, PDF & Email

ACTUAL

Anchetă după ce o profesoară a murit imediat după administrarea dozei a doua din vaccinul Moderna

Publicat

în

O profesoară, fost director de școală din județul Bihor, a murit imediat după ce i s-a administrat a doua doză de vaccin anticovid Moderna.

Soțul ei susţine că femeia, în vârstă de 55 de ani, a avut reacții adverse grave similare cu cele ale otrăvirii, potrivit Realitatea PLUS.

„Se plângea, după prima doză de vaccin, că îi este frig. Un cadru medical a spus că este posibil ca organismul să se fi luptat. Nu erau frisoane, ci senzații de frig. Înainte de rapel, în ultimele două săptămâni, a avut mai multe dureri, le-am pus pe seama unei crize de fiere.

În dimineața rapelului nu s-a simțit bine, dar în cursul zilei a putut mânca, a mers la rapel și le-a spus medicilor, iar aceștia au considerat că poate face vaccinul. Și eu am făcut tot Moderna”, a spus Vasile Bunea, la un post TV, soțul profesoarei.

Autoritățile au deschis o anchetă în acest caz.

Print Friendly, PDF & Email
Citește mai mult

ACTUAL

FOTO: Accident în Râmnicu Vâlcea. Doi copii răniţi

Publicat

în

Doi copii din Râmnicu Vâlcea au fost răniţi, sâmbătă dimineaţa, într-un accident rutier petrecut în cartierul Ostroveni.

În accident au fost implicate trei autoturisme, traficul rutier fiind blocat.

„Accident rutier in Ramnicu Valcea, cartierul Ostroveni, soldat cu 2 victime ranite usor ( minori) , transportate la spital. Sunt 3 autoturisme implicate in accident, traficul este deviat momentan pe Bulevardul Pandurilor”, a declarat purtătorul de cuvânt al IPJ Vâlcea, Cătălin Udrea.

Print Friendly, PDF & Email
Citește mai mult

ACTUAL

Femeia din Slatina, care a făcut şoc anafilactic după vaccin, imunizată cu serul AstraZeneca retras. 2.400 de doze din lotul cu probleme au ajuns în Olt

Publicat

în

2.400 de doze din lotul de vaccin AstraZeneca, suspendat şi de România, au ajuns la centrele de imunizare din judeţul Olt, confirmă DSP. Toate dozele au fost administrate, iar la unul dintre pacienţi a fost înregistrată o reacţie adversă – femeia în vârstă de 46 de ani, care în urmă cu trei săptămâni a dezvoltat o reacţie alergică severă, şoc anafilactic.

Potrivit unui comunicat remis de Direcţia de Sănătate Publică (DSP) Olt, aprovizionarea cu lotul de vaccin AstraZeneca ABV 2856 a început, din data de 14.02.2021. Au fost repartizate 2.400 doze de vaccin, care au fost distribuite şi consumate în perioada 15 februarie 2021 – 3 martie 2021, după cum urmează:

CN Agricol „Carol I” – centrul nr. 2 (etaj 1 clase) – 1.390 doze

Centru de vaccinare Balş, subsol Primăria Oraşului Bals – 620 doze
CMJ Olt – 290 doze
Centrul 2_BATALIONUL 325 ARTILERIE „ALUTUS” – 100 doze

„Din numărul de administrări, în data de 21 febuarie 2021 s-a înregistrat un singur caz care a dezvoltat o reacţie adversă severă post vaccinare ( pacienta a ramas sub supraveghere medicală spitalicească peste 48 de ore, cu evoluţie favorabilă)”, se arată în comunicatul remis de DSP Olt.

Este vorba despre o femeie vârstă de 46 de ani care a dezvoltat, în urmă cu trei săptămâni, o reacție severă post vaccinare, de tip anafilactic, într-un centru de vaccinare din Slatina.

Potrivit Comitetului Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID-19, aceasta s-a prezentat pentru primirea primei doze de vaccin de la AstraZeneca, iar în aproximativ 10 minute după administrarea vaccinului a dezvoltat o reacție alergică cu criterii de șoc anafilactic.

Medicii i-au recomandat, ulterior, să nu mai facă rapelul.

Reprezentanţii DSP Olt mai precizează că a nivelul judeţului nu mai există doze de vaccin din lotul ABV 2856 produs de compania AstraZeneca

„Precizăm, de asemenea, că se continua vaccinarea împotriva Covid-19, cu toate celelalte vaccinuri de la compania AstraZeneca, din celelalte loturi existente în momentul de faţă în judetul Olt”, se mai arată în comunicatul citat.

Print Friendly, PDF & Email
Citește mai mult
Advertisement

Toate ştirile pe Facebook

Trending

Proiect co-finanțat din Programul Operațional Capital Uman 2014-2020
Finanțat prin Proiectul „Dezvoltare antreprenorială în sprijinul comunității din regiunea Sud-Vest Oltenia" (POCU/82/3/7/107279)
Copyright © 2021 JFK Media&More.