Connect with us

ECONOMIE

Pirelli continuă să furnizeze pneuri în Formula 1, până în 2024. Contractul exclusiv a fost prelungit

Publicat

în

FIA şi Formula 1 au propus, iar Pirelli a agreat, o extensie pe un an a prezentului contract de furnizor exclusiv de pneuri, pentru a se respecta intenția inițială stipulată în 2018 și menținerea actualului cadru tehnic, în interesul tuturor acționarilor importanți.

Cea mai recentă cerință legată de pneuri venită dinspre FIA și Formula 1 datează din 2018 și prevedea utilizarea pneurilor pe 13 inch până în sezonul 2020, urmată de o perioadă de trei ani consecutiv pentru utilizarea pneurilor pe 18 inch furnizate de Pirelli, din 2021 până în 2023.

Pandemia COVID-19, care a afectat de asemenea și sezonul 2020 de Formula 1, a obligat FIA și Formula 1 să implementeze măsuri de urgență, printre care și anularea programului de teste pentru dezvoltarea pneurilor anul trecut și amânarea implementării noului regulament tehnic – ceea ce include și pneurile de 18 inch – din 2021 pentru 2022. Drept rezultat, actualul regulament stipulează că pneurile pe 13 inch vor fi utilizate și pe parcursul sezonului 2021, cu trecerea pe pneurile pe 18 inch din 2022.

Stefano Domenicali, Formula 1 preşedinte şi CEO:

„Pandemia a reprezentat o perturbare pentru întreaga lume, iar Formula 1 nu a fost imună la aceasta. Noi am luat atunci toate măsurile necesare pentru a amâna aplicarea regulamentului pentru 2022. Suntem foarte mândri de parteneriatul nostru cu Pirelli și le mulțumim pentru abordarea constructivă vizavi de aceste schimbări. Compania Pirelli este foarte conștientă de rolul strategic pe care pneurile îl au în F1 și știm că lucrează din greu pentru a se asigura că produsele sale reprezintă cel mai bun raport dintre performanță și fiabilitate, în noul context tehnic. Așteptăm cu nerăbdare startul sezonului 2021 și suntem încântați de noile mașini și pneurile pe 18 inch pe care le vom vedea din 2022”.

Jean Todt, preşedinte FIA:

„Vreau să le mulțumesc celor din Formula 1 și companiei Pirelli pentru colaborarea lor, flexibilitatea și determinarea de a sprijini efortul nostru în această perioadă dificilă. COVID-19 a reprezentat pentru noi o sumă de încercări importante în toate aspectele business-ului nostru, dar prin colaborarea realizată într-un mod pragmatic, am putut asigura stabilitatea pe termen lung și menținerea Formulei 1 la înălțime. Schimbarea pentru pneurile pe 18” va oferi cu siguranță o imagine mult mai incitantă pentru mașinile de F1, dar în același timp a necesitat și o adevărată încercare din punct de vedere tehnic, ce a necesitat investiții și dezvoltare din partea Pirelli care continuă să furnizeze pneuri ce vor performa la cel mai ridicat nivel. În această lumină, și a amânărilor necesare pentru implementarea noului regulament ca urmare a pandemiei, este firesc și logic să extindem furnizarea de pneuri în conformitate”.

Marco Tronchetti Provera, Pirelli executive vice chairman şi CEO:

„Lumea motorsportului a trebuit să se confrunte cu dificultățile cauzate de pandemia de COVID-19, dar FIA și FOM au făcut un lucru extraordinar reușind să organizeze 17 etape de campionat în 2020. Suntem bineînțeles încântați să ajungem la un acord care extinde prezența noastră în cea mai importantă disciplină a motorsportului până în 2024. Pirelli a fost alături de Formula 1 pentru mai bine de 70 de ani, încă de la prima cursă din 1950, iar compania continuă să investească la nivelul cel mai înalt de cercetare și dezvoltare, așa cum o demonstrează introducerea pneurilor pe 18 inch de anul viitor. Motorsportul este parte a AND-ului nostru, iar Formula 1 reprezintă un laborator în aer liber care ne permite să aplicăm know-how-ul acumulat pe pistă în produsele noastre de stradă, începând cu gama Ultra High Performance care echipează majoritatea celor mai prestigioase mașini din lume”.

 

Print Friendly, PDF & Email

ECONOMIE

Superbrands România la ceas aniversar: ediția cu numărul 10 pentru România a demarat

Publicat

în

Superbrands, reprezentată pe piața locală de agenția de comunicare strategică BDR Associates, anunță demararea celei de a X – a ediții a Programului Superbrands pentru România și primele etape parcurse. Anul acesta, din Consiliul de onoare fac parte 30 de profesioniști din diferite industrii, precum management, marketing, publicitate, comunicare, branding, media, consultanță. Partenerul Superbrands pentru cercetarea de piață este Ipsos, ca și în edițiile precedente.

În lista definitivată de Ipsos, în prima fază a programului au fost incluse 1857 de branduri, din 65 de categorii, ca fiind eligibile pentru statutul de Superbrands. În urma votului specialiștilor din Consiliul de onoare al Programului Superbrands România, 1040 de branduri, reprezentând un procent de 56% din totalul brandurilor listate, s-au calificat în etapa a doua de selecție, și anume cercetarea de piață în rândul consumatorilor. Criteriile luate în considerare în procesul de selecție au fost reputație, încredere, calitate și diferențiere pe piață.

În urma jurizării efectuate de către Consiliului de onoare a reieșit un top al primelor 10 categorii care intră în etapa a doua a ediției curente, și anume: Librării și Papetărie; Dulciuri; Jocuri și Divertisment; Restaurante, Lanțuri de Fast-food și Cafenele; Tichete de Masă; Hoteluri; Alimente pentru Bebeluși; Îngrijire Personală; Accesorii; Festivaluri. Conform topului se observă că domeniul Librării și Papetărie, la fel ca în edițiile trecute, rămâne lider al categoriilor intrate în jurizare, având cele mai multe branduri selectate pentru etapa 2, comparativ cu numărul de branduri listate în etapa 1. Se remarcă și unele modificări influențate cel mai probabil de condițiile atipice ale anului ce a trecut. Zona de Jocuri și Divertisment se păstrează și ea în top, avansând cu trei poziții, comparativ cu clasamentele precedente, fiind un domeniu care a crescut și a fost influențat în mod pozitiv de pandemie. Restaurante, Lanțuri de Fast-food și Cafenele reprezintă o altă categorie nou intrată în acest top 10, o repoziționare remarcabilă față de edițiile trecute, în care se situa spre finalul clasamentului. Deși pentru o mare parte a anului trecut acestea au fost închise, restaurantele au crescut în zona de livrare.

În cadrul ediției programului Superbrands din acest an au fost introduse câteva noi categorii și anume, Festivaluri, Real Estate, Social Media, Accesorii, precum și Mobilitate. De remarcat este faptul că Festivalurile s-au clasat în top 10, explicația fiind dată de faptul că în ultimii ani acest domeniu s-a transformat într-o industrie, a crescut exponențial și a devenit foarte popular. Chiar dacă, în contextul pandemiei, multe festivaluri nu s-au desfășurat în anul ce a trecut, este viabilă probabilitatea ca situarea lor în top 10 să se întâmple pe fondul nostalgiei. Prezența în top a unor categorii precum Restaurante, Lanțuri de Fast-food și Cafenele, Hoteluri și Festivaluri, aduc în atenție o certă stare de spirit privind un stil de viață de care am fost privați ca urmare a pandemiei.

În privința altor categorii, situate în afara acestui top 10, s-a evidențiat Audio / Video Streaming, situându-se pe o poziție mai avansată în comparație cu edițiile trecute, ceea ce confirmă continua ascensiune a industriei respective.

Print Friendly, PDF & Email
Citește mai mult

ECONOMIE

12 studenți au reprezentat România în competiția P&G “CEO Challenge” pentru Europa de Sud-Est

Publicat

în

 Anul acesta, în cadrul competiției “CEO Challenge” pentru Europa de Sud-Est, România a fost reprezentată de patru echipe de studenți, fiecare formată din câte trei membri, care și-au prezentat ideile și au impresionat juriul format din top manageri ai companiei P&G.

Câștigătoarea concursului a fost desemnată una dintre cele trei echipe de studenti din Grecia, care a reușit să se remarce în mod special în fața juriului și va reprezenta Europa de Sud-Est în următoarea rundă a competiției, care va avea loc la sfârșitul lunii martie.

Concursul internațional “CEO Challenge”, organizat de P&G, este un eveniment anual de primă clasă, adresat studenților din învățământul universitar și postuniversitar. Aflată deja în al șaselea an de desfășurare, competiția a devenit un reper pentru comunitatea de studenți, creând o legătură între cunoștințele academice și experiența profesională. Sub îndrumarea unor angajați cu experiență din cadrul  P&G, studenților li se oferă oportunitatea de a-și demonstra abilitățile și de a primi feedback legat de capacitatea de a dezvolta strategii de afaceri și de soluționare a unor provocări desprinse din realitatea mediului de afaceri. Până la acest moment, mii de studenți din numeroase țări, provenind din medii academice și culturale diverse și cu niveluri variate de experiență, au participat la acest eveniment și mulți dintre ei s-au alăturat deja echipei P&G.

Competiția din acest an, care a avut loc online din cauza contextului, a implicat participarea a 240 de studenți din 36 de țări din întreaga Europă. Echipa Europei de Sus-Est, în cadrul căreia au concurat studenții români,  a fost formată din 30 de candidați din 4 țări. Studenții au trebuit să lucreze la un studiu de caz, de afaceri, pentru unul dintre brandurile de top ale P&G,  Oral-B, și au fost invitați să abordeze o serie de provocări bazate pe condiții reale de muncă, pentru rezolvarea cărora a fost nevoie de o abordare strategică și de gândire inovatoare.

“Trăim într-o eră a schimbărilor radicale – în economie, în societate și în industrie – care au devenit recent și mai pronunțate, ca urmare a crizei de sănătate cu care ne confruntăm în prezent. Ceea ce este sigur e faptul că tinerii de astăzi vor trebui să dezvolte competențe complet noi pentru a aborda cu succes noile provocări. Prin evenimentul “CEO Challenge”,  le oferim liderilor de mâine oportunitatea de a avea o experiență practică legată de ce presupune să fii la cârma unei mari corporații, poziție în care vor fi așteptați în curând, pentru a decide nu doar cursul companiei viitorului, ci și al societății viitorului”, declară Despina Passaris, Director de Comunicare pentru Europa Centrală și de Sud-Est.

“CEO Challenge” face parte dintr-o gamă mai largă de activități ale P&G, al căror obiectiv este de a le oferi tinerilor acces la cunoștințe, abilități și resurse care îi vor ajuta în viața lor profesională viitoare. Prin programe de formare în cadrul companiei și evenimente interactive, P&G România își propune să le ofere studenților coaching continuu și, în special, să-i ajute să își aplice cunoștințele academice pe care le-au dobândit deja într-un cadru de experiență practică,  familiarizându-i, astfel, cu așteptările pieței moderne.

Print Friendly, PDF & Email
Citește mai mult

ACTUAL

Grupul german Hella se extinde la Craiova şi promite noi locuri de muncă, pentru anii următori

Publicat

în

Producătorul de componente auto Hella România, subsidiara locală a concernului german Hella, cu afaceri globale de 5,8 mld. euro, îşi extinde activităţile în domeniile software şi electronică, odată cu inaugurarea noului centru de testare de peste 6.400 mp în incinta Electroputere Parc din Craiova, proiect dezvoltat de grupul francez de real estate Catinvest. Hella Technical Center Craiova are în prezent aproximativ 350 de angajaţi şi intenţionează să mai recruteze încă 250 de omeni în următorii ani. Activitatea centrului se axează, în principal, pe dezvoltarea unităţilor de control şi de software, notează Ziarul Financiar.

’’Sistemele software sofisticate şi cele electronice din domeniul automotive sunt indispensabile în zona mobilităţii actuale deja. Acestea vor continua să se impună din ce în ce mai mult în viitor şi, cu siguranţă, se vor transforma în factori decisivi. În acest context, ne bucurăm de deschiderea noului nostru centru tehnologic din Craiova. Cu acest pas, consolidăm rolul locaţiei din Craiova în cadrul reţelei globale a Hella şi, în acelaşi timp, ne extindem resursele de dezvoltare”, a declarat Björn Twiehaus, responsabil de divizia de Electronică în cadrul echipei de management a Hella.

Cu o suprafaţă totală de peste 6.400 de metri pătraţi, noul sediu din incinta Electroputere Parc oferă un spaţiu aproape dublu faţă de vechea locaţie Hella din Craiova. Noul centru dispune de 12 săli de şedinţe, un laborator de testare şi o parcare subterană pentru autovehicule de test. Hella şi-a început activitatea în Craiova în 2007, iar de atunci, centrul a devenit un pol important în reţeaua globală a germanilor. Compania are 4.200 de angajaţi în România, în şapte locaţii din Timişoara, Arad, Lugoj şi Craiova.

’’Cu noul sediu, creăm premisele pentru a deservi şi mai bine cererea tot mai mare pentru soluţii de software şi electronice inovatoare şi să ne continuăm parcursul de creştere’’, a spus Nicolae Neagu, directorul Hella Technical Center Craiova.

Grupul francez de real estate Catinvest a finalizat anul trecut o clădire mixtă în centrul comercial Electroputere Parc din Craiova şi a deschis prima clădire de birouri de clasa A din oraş, un al doilea proiect similar urmând să fie finalizat anul acesta, în urma unei investiţii totale de 39 milioane euro. Birourile fac parte dintr-o clădire cu utilizare mixtă, de 12.300 de metri pătraţi, iar o a doua clădire similară, cu o suprafaţă de 12.700 de metri pătraţi urmează să fie finalizată în cel de-al doilea trimestru din 2021, potrivit unor informaţii anterioare.

Grupul francez, care deţine şi administrează Electroputere Parc, mai are în portofoliu şi alte centre comerciale din România (galeriile comerciale Carrefour Orhideea şi Cora Pantelimon din Bucureşti şi Carrefour TOM din Constanţa), precum şi din Europa de Est (Auchan Savoya Park din Budapesta şi Tesco Borska Pole din Plzen).

Hella România produce module electronice de control, actuatori – compartiment motor, pompe de vacuum, pedale de acceleraţie sau module de control a energiei electrice. Printre produsele concepute de către angajaţii centrelor de design şi dezvoltare Hella din Timişoara şi Craiova sunt cele din segmentul de Energy Management (senzori baterie, convertoare DC/DC, module de control al combustibilului, sisteme de management al bateriilor LiIon din maşinile electrice), precum şi sisteme specifice zonei de autonoumus driving (Compact Radar 77GHz) şi de siguranţă a condusului şi a participanţilor la trafic, potrivit unor informaţii furnizate anterior de companie.

Compania a raportat pentru 2019 o cifră de afaceri de peste 3,26 mld. lei (688,8 mil. euro), în creştere cu aproximativ 2% faţă de anul anterior, potrivit calculelor ZF pe baza datelor de la Ministerul Finanţelor. Hella România a avut în 2019 un profit net de 160,2 mil. lei (33,8 mil. euro), în scădere cu 16% faţă de anul anterior, când câştigul net al producătorului de componente auto a ajuns la 191,3 mil. lei (41,2 mil. euro), conform datelor publice. Compania a avut în 2019 un număr mediu de 4.076 de angajaţi. În perioada stării de urgenţă, Hella a diminuat producţia în fabricile din Timişoara, Arad şi Lugoj, iar o parte dintre angajaţi au fost trimişi în şomaj tehnic.

Hella a intrat pe piaţa locală în 2005, ajungând în prezent să deţină un centru administrativ la Timişoara, trei fabrici (la Timişoara, Arad şi Lugoj), precum şi trei centre de proiectare şi dezvoltare, în Timişoara şi Craiova. Primele două unităţi de producţie realizează sisteme electronice de diferite tipuri, iar fabrica din Lugoj produce sisteme de iluminat şi optice. Pe termen lung, compania dezvoltă tehnologie şi produse în tendinţele viitorului: electrificare, conectivitate şi conducere autonomă.

Unul dintre primii 40 de furnizori automotive în lume şi una dintre cele mai mari 100 de companii industrial germane, grupul Hella dezvoltă şi produce componente electronice şi sisteme de iluminat pentru industria automotive. Potrivit raportului de activitate a grupului Hella, în anul fiscal 2019/2020 vânzările consolidate ajustate după portofoliu şi lichidităţi au scăzut cu 14,3%, ajungând la 5,8 miliarde de euro.

Hella deţine în Europa unul dintre cele mai mari centre de servicii pentru piese de schimb şi accesorii destinate autovehiculelor, servicii de diagnoză şi servicii de asistenţă. Hella produce şi module complete pentru vehicule, sisteme de climatizare şi reţele de bord. Strategia concernului are în vedere, în anii următori, dezvoltarea de proiecte în sectorul electromobilitate prin dezvoltarea de soluţii şi inovaţii în domenii precum Autonomous Driving şi Electric Management pentru maşina electrică.

Print Friendly, PDF & Email
Citește mai mult
Advertisement

Toate ştirile pe Facebook

Trending

Proiect co-finanțat din Programul Operațional Capital Uman 2014-2020
Finanțat prin Proiectul „Dezvoltare antreprenorială în sprijinul comunității din regiunea Sud-Vest Oltenia" (POCU/82/3/7/107279)
Copyright © 2021 JFK Media&More.